4story forum,4Story hileleri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

4story forum,4Story hileleri

4story hileleri,4story yardım,4story forum
 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Amerikan Conquest

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Administrator
ADMİN
ADMİN
Administrator


Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/04/09
Nerden Nerden : sence?

Kaynaklarınız:
Kil: Kil:: Sınırsız
ODUN: ODUN:: Sınırsız
DEMİR: DEMİR:: Sınırsız

Amerikan Conquest Empty
MesajKonu: Amerikan Conquest   Amerikan Conquest I_icon_minitimePerş. Tem. 16 2009, 13:53





Sistem gereksinimleri:
Pentium III 1 GHz,

128 MB RAM,

1.3 GB hard disk alanı,

DirectDraw destekli ekran kartı





Oyun Bilgileri:

Cossacks’ın yaratıcılarından, aynı ekranda bol karakter motorunun dizayncılarından yeni bir epik hikayenin oyunu geldi. Bir kıtanın fethi, bir çoklu milletin varoluş hikayesi, bir savaşın hem de çok kanlı bir savaşın yaşamı doğurduğu bir hikaye. 1492’de başlayan ve süregeldiği 300 yıllık bütün süre boyunca altından tonla ırkın, milletin cesetlerinin aktığı bir hikaye. Christopher Columbus’un coğrafya adına ilerleyip, istemeden başlattığı bir hikaye.



Amerika’nın hikayesi



Önümüzde 8 farklı hikayeye ait 42 bölümlük dev bir oyun duruyor. Üstelik de bu işte başarılı olmasına birkaç adım var. Adımları sonra saklayalım, oyuna ilk bakışımıza geçelim.



Çok alışılmış olmakla birlikte, ilk önce grafiklere girelim hemen. Cossacks oynayanlar grafiklere hemen alışacaklardır. Aynı grafik motoru, aynı kaplamalar vesaire. Ama alışmadığınız bir konu var. Aynı ekranda 16000 farklı karakter görüntüleyebilme yeteneği. Gözünüzü açın, açık kaldıysa da hafiften kapatın ama işte bu gerçek. Aynı anda savaşan askerler, köylüler, ateş açmış olan gemiler, okçular, atlılar düşünün. Tek ekranda, üç boyutlu bir yüzey üzerinde ve acımasız sistem gereksinimleri olmadan. İnanılmaz bir sunum gibi görünse bile, kendi sistemimde dediklerini yaptıklarına şahit oldum. Daha ilk bölümde bile, yavaşlama olmaksızın aynı ekrana yüz, yüz elli civarı adam sığdığını gördükten sonra zaten başarılı olduğunu anladım. Neyse ki gruplaştırabilme özelliği var da millet birbirine karışmıyor. Bununla birlikte her birimden tek kişiye çift tıklamanız da o birimlerin tamamını seçtiriyor, bu da güzel bir eklenti. Bununla birlikte oyunun sahip olduğu yakınlaştır/uzaklaştır (zoom) özelliği sayesinde, ne arka fon ne de karakter grafikleri bozulmadan oyunun içine doğru ilerleyebilirsiniz.



Oyunda birbirinden farklı 12 ırk ve hemen her ırka ait toplam 100 kadar farklı birim mevcut. Bu birimler gerçek bir ordu baz alınarak yapıldığından, askerlerin dışında davulcular, köleler gibi ara kimliklerde görmek mümkün.



Hepsinin haricinde, haritalarımızın büyüklüğü 32*32 ve çözünürlük 1024*768. yani inanılmaz güzellikte arka fonlarla karşılaşacağınızı unutmayın. İki boyutlu ön çizimlerin ilk defa arka fona bu kadar iyi oturduğunu söylemek lazım. Daha önceki Age Of Kings, Age Of Mythology, Cossacks, Zoombinis oyunlarda gördüğümüz aldatmaca üç boyutlu grafiklerin elinden kurtulmuşuz yani. İki boyutlu nesneye gölge koyup da grafikleri içeri göçmüş gibi gösteren zihniyeti de ayriyeten esefle kınarım bu vesileyle. Saçmalamakta bazen sınır tanınmıyor.



Oyunda oynayabileceğiniz ırkları ufak bir ara not olarak girelim grafikleri anlattıktan sonra. El altındaki ülkelerimiz iki güç halinde sunuluyor; Avrupalılar ve yerliler. Avrupalıları oluşturanlar İngiltere, İspanya, Fransa, (kolonistlerin kurduğu) Amerika. Yerlilerin serisi ise İknalar, Mayalılar, Aztekler, Siyular, Huronlar, Delawareliler, Meksika yerlileri ve Kuzey Amerikalı Mohavk kabilesi olarak oluşuyor.



Peki tek karşılaşacağımız ırklar ve savaşları mı? Değil elbette, tarım ile uğraşıp askerlerinizi beslemeniz lazım, gemileri yönetmeniz lazım, diplomasi yapmanız lazım. Oyun bu bakımdan bilindik yöntemleri geliştirip bize sunduğu için de ayrı bir başarı puanını hak ediyor açıkçası.





Bu konu nedense bana hep aynı şeyleri tekrar etmekten başka bir iş yapmıyormuşum gibi hissettiriyor olsa da, bu oyunun sesleri çok değişik, farklı ve çeşitli olarak basitçe özetlenebilir. Ne kadar farklı olabilir, ne kadar çeşitlenebilir diyenlere çok basit bir örnek göstereyim. Bir ordu trampetçisi tarlada ilerlerken hışırtılar uzun süreli oluyor. Bir savaşçı ilerlerken ise daha sessiz ve kısa süreli. Tek kişinin bina inşa sesleri seyrek iken, onlarca kişi çalışırken gürültü başınızı döndürebiliyor. Farklı ülkeler savaşa girdiğinde, ateşlenen her silahın sesini tek tek ayırt edebiliyorsunuz. Yani gerçekten güzel çalışılmış burası üzerinde. CDV’deki adamlar oturup doğru dürüst işler yapmaya karar verdiler galiba. Artık ürettiklerini pazarlıyorlar da, farklı firmalara gitmiyorlar. Ne hoş...



Oyunun bir eğlenceli, belki de heyecan yaratan kısmı da moral özelliği. Mesela dört yüz kişilik bir ordunuz var ve içinde çok güvendiğiniz birimlerde var. Savaşa girdiniz ve elli kişilik bir orduya yenilmeye doğru gidiyorsunuz. Hemen geri çekilmeye başladınız. Artık o ordunun sağ kalan adamlarından hiçbir verim beklemeyin ileriki savaşlarda. Çünkü moralleri düşüyor ve içinde oldukları ordu büyük bir zafere imza atana kadar da hep savaştan kaçan kılıbıklar olarak kalıyorlar. Güzel bir eklenti.



Oyunun çoklu oyuncu özelliği yedi kişiye kadar izin veriyor. Bir internet kafe eğlencesi için büyük artı. Kesinlikle denenebilir ve bana kalırsa bu oyun Age Of Empires’ın her yere yayılmış olmasını da ezer ve geçer. Özellikle de benim gibi “Şu kadardan fazla adam yapamazsın” kisvesi altında “Bizim oyunun motoru daha fazla adam gösteremez” demek isteyenlere kıl olanlara. Bu kısmın altına, küçük bir taktik stratejisi verme başlığı açma gereği duydum. Hemen ve kısacık olarak geçiyorum.



Mutlaka okçularınızın önünde bir miktar kılıçlı adam bırakın. İlk etapta kimse direkt olarak okçulara gidemesin.

Okçularınızın önüne bıraktığınız adamları, kalabalık bir orduya karşı iseniz feda edin. Okçular arkadan saydırsın onlar saldırırken

Binalara saldırırken muhakkak atlı birlikler ve okçulardan oluşan bir birlik kullanın. Okçuları gene kılıçlılar savunsun

Bizim kafamıza zorla sokulan hilal taktiği gerçekten bu oyunda işe yarıyor.

Her zaman imkan yaratıp düşmanınızı sıkıştırarak yok etmeye çalışın. Kim olursa olsun, 3, 4 yönden gelen saldırıları engelleyemez.

Hileler:

Oyun sırasında "enter" butonuna basın. çıkan bölüme aşağıdaki hileleri girin:



babki - bütün kaynaklar 50.000 artar

viewall - haritayı açar

qwe- yazdıktan sonra "p" butonuna basın. Şimdi bütün ülkelerin birimlerinden istediğinizi seçebilirsiniz.

VICTORY - Bölümü kazandırır. (büyük harfle yazmanız gerekir)



Linkler:

http://rapidshare.com/files/149860502/American.Conquest.FO.Max.Payne.part1.rar

http://rapidshare.com/files/14985972...ayne.part2.rar

http://rapidshare.com/files/14985975...ayne.part3.rar

http://rapidshare.com/files/14986050...ayne.part4.rar



http://netload.in/dateiAHTnENNyR1/Am....part1.rar.htm

http://netload.in/dateittqo108iLb/Am....part2.rar.htm

http://netload.in/dateigBy11rp7g3/Am....part3.rar.htm

http://netload.in/dateiGITAHLG8TF/Am....part4.rar.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://4story2.forum.st
 
Amerikan Conquest
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Amerikan Güreşi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
4story forum,4Story hileleri :: ((¯¨¤» .Oyunlar .«¤¨¯)) :: Strateji-
Buraya geçin: